Как да пишете по-четими текстове за блога?

Автор -

Поддържането на блог след изработка на онлайн магазин изисква да упражнявате и подобрите уменията си за писане на текстове. Новаците в блогърстването трябва да спазват няколко основни правила за формата на една блог публикация. Ако тези условия са спазени, то статията ще има по-голям потенциал за добро класиране в резултатите за търсене.

 

Изработка на онлайн магазин от RAZ.bg

 

Четенето през компютърен монитор е по-трудно от четенето върху хартиен носител или таблет, затова е изключително важно да се съобразите с основните похвати за писането на блог публикации. Тези похвати са ключът към въздействието върху потенциалните ви клиенти и техните нагласи – зето защо е препоръчително да пишете текстовете си в синхрон с тези изисквания:

Пишете кратки абзаци. Дългите параграфи правят текста по-труден за четен. Най-добре ограничете абзаците до 3 или 4 реда всеки.

Използвайте удебелен (bold) и наклонен (italic) шрифт, за да маркирате ключови думи и фрази. Ако основните смислови точки на текста са отбелязани по този начин, съдържанието по-лесно ще привлече вниманието на читателите към детайлите на текста.

Използвайте подзаглавия. Ако в рамките на една публикация засягате няколко различни теми, е добре да отбелязвате тази смяна с подзаглавие. Има различни нива на подзаглавията: H1, например, е основното заглавие на публикацията, а H3 се използва за второстепенни заглавия.

Сегментирайте текста с тирета или булети, за да е по-лесно за окото да сканира информацията.
Препоръчително е да оставите празно пространство около написаното. Така текста „диша“ и окото не се натоварва, защото следи само линиите на съдържанието.

Тъй като RAZ.bg се стреми да предлага най-доброто на онлайн търговците, текстовия редактор на платформата позволява лесно и бързо да се приложат всички тези козметични процедури върху текстовете на вашия блог. Ще блеснете с цялата си светлина, ако направите съдържанието си съобразено с SEO изискванията на големите търсещи машини като Google и не на последно място да е достатъчно въздействащо, за да накара потребителя да направи покупка. Повече насоки за това можете да откриете тук.