Съдържание за хедъра на вашия онлайн магазин

Автор -

Хедърът на вашия уебсайт е един от най-важните елементи, защото е първото нещо, което виждат посетителите на онлайн магазина, когато сърфират в него. Начинът, по който изглежда хедърът е въпрос на дизайнерско решение за различните сайтове, но тенденциите, които се спазват от професионалистите са следните:

  • Лого. Повечето сайтове показват логото си в горния ляв ъгъл или в центъра. Централно са разположени логата на онлайн магазините Yerbamate  и Pro Car Details, които използват услугите на RAZ.bg.

Хедър на онлайн магазин

  • Търсачка. Търсачката на сайта трябва да е на видимо място, защото е основната функционалност, която предлага на потребителя да открие търсеният от него продукт.

  • Иконки за социалните медии. Някои онлайн магазини избягват да слагат иконки с линкове към социалните медии, но други го правят, защото смятат, че това им донася повече последователи в мрежата. Ако вие сте от вторите, най-добрият вариант е да сложите малка иконка е хедъра, както е онлайн антиквариата L-antiques.

Онлайн магазин L-antiques

  • Телефонен номер. Големите онлайн магазини не винаги слагат телефонен номер в хедъра на своя имиджов сайт, тъй като той е за глобална аудитория. Това обаче не важи за локални магазини и регионална търговия. Телефонният номер е начин да убедите потребителите, че имате реален бизнес, който може да отговори на нуждите им. По този начин клиентите ви ще могат по-лесно да се свързват с вас, а вие ще имате шанса за диалог с тях.

  • Второстепенна навигация. Препоръчително е да добавите навигационни линкове, съдържащи административна информация от типа „За нас“, „Връщане на стоки“, „FAQ”, “Доставки“ и т.н.

  • Виртуална количка. Добрите онлайн магазини използват функцията на виртуалната пазарска количка, която води към страницата с продуктите, които сте избрали досега.

Съдържанието на хедъра в онлайн магазина е един дребен детайл, но той е от съществено значение за окото на потребителя. Ако му обърнете нужното внимание, вие ще имате предимство пред голяма част от конкурентите в интернет.

Забелязали ли сте, че в онлайн магазините на RAZ.bg менюто в хедъра следва потребителя дори и при скрол ? По този начин потребителите могат по-бързо и по-лесно да реализират покупка. Платформата RAZ.bg изработва интернет магазини, които са съобразени с най-добрите практики в областта на електронната търговия.

Тук можете да научите повече за съдържанието във футъра.