Какво съдържание да предложите на клиентите си през август?

Август е месец, в който голяма част от работещите български прекарват в отпуск и си взимат около 10-дневна ваканция. Полезното и интересно съдържание, публикувано в този период и за този период в блога на онлайн магазина ви, може да привлече интереса на потребителите и дори да доведе до нови продажби. RAZ.bg приготви списък с идеи, които търговците могат да използват, за да осъществят тези цели

Лятно съдържание за блог на онлайн магазин

1. Представяне на производители и потребители

Съдържанието, което можете да предлагате на клиентите си трябва да е интересно и полезно за тях. Ако заедно с това го обвържете и с продуктите, които продавате, ще получите една много печеливша формула. За тази цел можете да публикувате чрез текст или видео интервю с производители и потребители, които съответно произвеждат или ползват услугите или продуктите, които вашият онлайн магазин продава.

2. Списъци

От 2004 г. съществува един съвсем отделен жанр, наречен „списъчен жанр“. Говорили сме и преди за списъците като тип съдържание, което се харесва на аудиторията. С тях по бърз начин се предават идеи и са по-четими от дългите текстове. През отпускарския месец можете да създадете списъци с предпочитани и непопулярни дестинации, които да бъдат посетени. А ако обвържете тези дестинации и с продуктите, които продавате, ще свършите много повече работа от създаване на списък.

3. Летни полезни теми

Можете да напишете в блога си полезни статии, които да дават идеи на клиентите ви за лятната им отпуска. Предложения за летни кейсове за смартфон, да представите нестандартни надуваеми приспособления за морето, които биха забавлявали не само деца, а и възрастни. Това са само хипотетични идеи. Отделете си време и със сигурност ще измислите и по-релевантни за потребителите, които посещават вашия онлайн магазин.

Още идеи и полезни съвети за съдържанието, което можете да публикувате в блога на вашия онлайн магазин.

Повече за съдържанието в социалните медии.

изображение: Flickr