Ролята на поддържащото съдържание в онлайн магазина

Автор -

Идеалният клиент е този, който редовно прави поръчки от онлайн магазин. Обикновено идеалният клиент е свикнал да получава повече от добри цени и атрактивни политики. Идеалният клиент държи най-вече на приятен контакт с вашия бизнес. Това е един от основните аргументи за това защо е нужно да имате поддържащо съдържание в блога – като видео материали и блог статии.

Много често сме писали за нуждата от поддържането на тематичен блог, изграждането на лоялност у клиентите и продаването. Поддържащото съдържание не е задължително да е тясно обвързано с продуктите на вашия онлайн магазин. То може да включва различни истории, видео материали и интересни текстове по теми, от които смятате, че вашите клиенти принципно се вълнуват.
Например, ако продавате спортни стоки, ще бъде много интересно за потребителите ви да четат материали за спортни събития.

онлайн-магазин-изработка-цени

Как се балансира между публикуването на поддържащо съдържание във вашия онлайн магазин и съдържание, което директно промотира вашите продукти? Няма строги правила в това отношение, но ви препоръчваме да спазвате някакъв принцип и да редувате – веднъж да пишете статия, която цели директна продажба, а веднъж статия, която цели да задоволи общия интерес на потребителите ви. Споделяйте съдържанието – веднъж в блога ви, веднъж във фейсбук страницата ви, подбирайте интересни цитати от вашите материали и акцентирайте върху тях в инстаграм. Възползвайте се от любопитството на клиентите и изпозлвайте въпроса „Знаете ли, че…?“.

След изработка на онлайн магазина, идват първите му житейски дни. Те са трудни не защото работата с платформите за електронна търговия е трудна, а защото е нужна проява на търпение за изграждането на авторитет и лоялност. В този ред на мисли писането на съдържание за магазина няма да ви донесе успех за една нощ. Но в дългосрочен план ще ви бъде от голяма полза.