4 идеи за блога на онлайн магазина през март 2016 г.

Автор -

През месец март онлайн магазина ви може да предложи разнообразно съдържание и тематични промоции, тъй като това е месецът на пролетта и поводи за пазар не липсват. Ако съчетаете промоционална кампания с добро съдържание, което да отговаря на нуждите на потребителите, ще направите със сигурност по-добри продажби. Следват 4 идеи, които могат да влязат в маркетинг програмата на вашия онлайн магазин през март 2016 г.

1. Направи си сам

Статиите от типа „направи си сам“ са сред най-обичаните материали във връзката търговец-клиент. Когато помагате на потенциален клиент да научи нещо ново, всъщност вървите по дългия път към неговата лоялност. Седмицата на 20-ти март бележи началото на пролетта и това е добра възможност да публикувате статии и видеоклипове, вдъхновени от темата пролет.

2. Пролетно почистване

През пролетта много хора започват основно почистване на домовете си. Тази идея е позната дори на хората, които пропускат основните почиствания. Можете да използвате темата за пролетното почистване като лайтмотив на публикациите в блога на онлайн магазина, видеоклипове и промо намаления.

3. Световен ден на задаването на въпроси – 14-ти март

Световният ден на задаването на въпроси може да бъде забавна възможност за вашия онлайн магазин да попита клиентите си какво е важно за тях – от продукти до житейски ценности 😉

Какво да направя с този поводи? Публикувайте блог публикация или видео какво представлява Денят на задаването на въпроси и разкажете защо задаването на въпроси е важно. След това започнете игра във фейсбук или инстаграм и поискайте от клиентите си да изпратят най-важните за тях въпроси. Обявете символични награди за най-добрите въпроси, а топ 20 от тях публикувайте по-късно. Подарявате на клиентите си игра и ценна статистика. 🙂

Платформа за онлайн магазин

4. Мартеници и трети март

Разбира се, можете в поръчките покрай 1-ви март да подарявате мартеници или магнит с българското знаме. Националните символи винаги са на почти и хубавото е, че няма как да направите лошо впечатление с тях.

Повече за съдържанието в блога на вашия онлайн магазин.

/изображение: Flickr