За голяма част от онлайн търговците пазаруването е в своя пик през празниците. Това от своя страна превръща януари в един от бавните месеци за търговците. Въпреки това има начини да се осъществяват добри продажби през този месец. Преди и след големите празнични дни потребителите имат сходно поведение и вие можете да се възползвате от това като им предложите условия и предложения, на които да не могат да откажат. Предлагаме ви три стратегии, чрез които ще успеете да изпълните търговските цели на вашия онлайн магазин през януари, а защо не и да ги надскочите.
1. Обновете началната си страница
Акцентирайте актуалните неща в онлайн магазина. RAZ.bg магазините съдържат перфектният инструмент за тази цел – слайдери, които се появяват при зареждане на началната страница на сайта и препращат с линк към различни продукти или категории от онлайн магазина. Можете да обявите актуалните продукти като неща, които всеки трябва да има през 2016 г. По този начин ще превърнете символичното начало на годината в свой маркетингов ход, който да стимулира клиентите ви да направят покупка.
2. Продавайте изгодно
Можете да свържете определени продукти в онлайн магазина с по-скъпи алтернативи, които са на промоционална цена. Функцията се нарича Up-sales, прилага се много в чуждестранните онлайн магазин и е вградена във всеки магазин на RAZ. Това е начин да повишите средната стойност на поръчките в период, в който се очаква спад в пазаруването.
Доставките също са от значение, когато говорим за изгодни продажби. Цената на доставката винаги е била решаващ фактор, особено когато е безплатна – това е предимство, което можете да превърнете в свой маркетингов ход през януари 2016 г.
3. Стартирайте програма за лоялност
Предложете карти с намаления на нови и вече съществуващи клиенти. Стимулирайте продължителното пазаруване от вашия онлайн магазин с нарастващи отстъпки при всяка втора поръчка. Това е стратегия, която със сигурност ще подсили интереса към вашия онлайн магазин през януари. Прочетете повече за програмите за лоялност.
Повече за техниките, с които можете да стимулирате продажбите във вашия онлайн магазин.