Как да оптимизирам продажбите на интернет магазин чрез Instagram?

Автор -

С 300 милиона активни потребителите и над 30 милярда споделени снимки, Instagram е една от най-успешните социални медии. Това е визуален канал, фоксуиран изцяло върху споделянето на снимки и видеосъдържание.В момента Instagram привлича предимно млада аудитория – 95% от потребителите са под 35-годишна възраст и предлага на онлайн магазините добра възможност да привлекат потенциални клиенти.

Продажби на онлайн магазин в Инстаграм

За разлика от Фейсбук, в Инстаграм няма алгоритъм за споделяне. Потребителите, които влизат в Instagram по-често, виждат повече от съдържанието на профилите, които следват. Това превърна приложението в по-предпочитан избор в сравнение с ограничения обхват на съдържанието във Фейсбук.

Как можете да оптимизирате тази благоприятна почва за вашия онлайн магазин?

1. Ежедневна активност

Най-успешните профили в Instagram правят публикации поне веднъж дневно. Така че това е препоръчителният минимум, към който е добре да се придържа профила на вашия онлайн магазин.

2. Представяйте клиентите си.

В терминологията на Инстаграм това означава да правите #regram – снимки, които отбелязват или споменават имената на други потребители може да изгради по-здрави връзка с бранда. По този начин показвате и на потенциалните клиенти как продуктите работят – от стандартен сценарий до луди идеи.

3. Хаштаг.

Хаштаговете са сред най-популярните инструменти за навигация в Instagram и са много по-ефективни отколкото във Фейсбук. Използвайте за хаштагове както прости ключови думи за продуктите ви, така и често използвани хаштагове като: #tbt, #ootd (outfit of the day).

Повече информация за значението на хаштаговете ще откриете тук.

4. Винаги слагайте линк към онлайн магазина си в Instagram профила.

Не изпускайте възможността да генерирате трафик към сайта си.

5. Редактирайте видео съдържанието.

Ако имате интересно видео, което искате да споделите, трябва да имате предвид, че за разлика от други социални мрежи с видео споделяне, в Instagram ограничението е 15 секунди. Така че ще е нужно да редактирате видео съдържанието и да го съкратите, за да отговори на изискванията на Instagram.

Прочетете повече за Instagram и как да продавате в тази социална мрежа.